arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۸۸۵۲۶
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۲۳ - ۱۲ خرداد ۱۴۰۳

طرح تبدیل فیدلیتی پرایم به فیدلیتی پرستیژ اعلام شد [خرداد ۱۴۰۳]

بهمن موتور طرح تبدیل فیدلیتی پرایم به فیدلیتی پرستیژ را در تعداد محدود برای خرداد ۱۴۰۳ اعلام کرد. در این بخشنامه متقاضیان خرید فیدلیتی پرایم تیپ ۲ (هفت نفره) می‌توانند با پرداخت وجه بیشتر، فیدلیتی پرستیژ تیپ ۲ (هفت نفره) را تحویل بگیرند. این طرح از ساعت ۱۰:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۱۲ آغاز می‌شود و تا ساعت ۲۴:۰۰ روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۱۷ و یا تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. متقاضیان باید با مراجعه به بخش بهمن موتور در سایت ایرانی‌کار، نسبت به قطعی‌کردن ثبت‌نام خود و پرداخت وجه اقدام کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بهمن موتور طرح تبدیل فیدلیتی پرایم به فیدلیتی پرستیژ را در تعداد محدود برای خرداد 1403 اعلام کرد. در این بخشنامه متقاضیان خرید فیدلیتی پرایم تیپ 2 (هفت نفره) می‌توانند با پرداخت وجه بیشتر، فیدلیتی پرستیژ تیپ 2 (هفت نفره) را تحویل بگیرند. این طرح از ساعت 10:00 روز شنبه مورخ 1403/03/12 آغاز می‌شود و تا ساعت 24:00 روز پنج شنبه مورخ 1403/03/17 و یا تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. متقاضیان باید با مراجعه به بخش بهمن‌ موتور در سایت ایرانی‌کار، نسبت به قطعی‌کردن ثبت‌نام خود و پرداخت وجه اقدام کنند.
 
طرح تبدیل فیدلیتی پرایم به فیدلیتی پرستیژ، خرداد 1403:
طرح تبدیل فیدلیتی پرایم به فیدلیتی پرستیژ اعلام شد [خرداد ۱۴۰۳]
فیدلیتی درواقع محصولی از زیرشاخه چری با نام جتور است و برادر همسان چری تیگو 7 محسوب می‌شود. نسل اول این خودرو یعنی فیدلیتی پرایم، از نظر ساختار فنی شباهت کامل با نسل اول چری تیگو 7 داشت. نسل دوم این خودرو که با نام فیدلیتی پرستیژ به بازار ما آمده است نیز مشخصات فنی مشابهی با تیگو 7 پرومکس دارد.
 
بزرگ‌ترین تفاوت فیدلیتی پرستیژ در مقایسه با فیدلیتی پرایم، مشخصات فنی ارتقا یافته این خودرو است. تیپ پرستیژ برخلاف تیپ پرایم، پیشرانه حجیم‌تری را زیر کاپوت خود جای داده است. این پیشرانه از نوع 1.6 لیتری توربوشارژر با تزریق مستقیم سوخت است که حداکثر 197 اسب‌بخار قدرت و 290 نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند.
 
همانند پیشرانه، گیربکس فیدلیتی پرستیژ نیز تغییر کرده است. جعبه دنده هفت سرعته دوکلاچه که در خودروهای فونیکس مورد استفاده قرار می‌گیرد، روی فیدلیتی پرستیژ نیز نصب شده است. بنابراین انتظار داریم تا شتاب و کشش بهتری را از تیپ پرستیژ فیدلیتی نسبت به تیپ پرایم شاهد باشیم. البته باید خاطرنشان کرد که پیشرانه این خودرو از استاندارد عدم آلایندگی یورو 6 پیروی می‌کند و به سوخت باکیفیت نیاز دارد.
نظرات بینندگان